091021...

... Snart löning alltså, sånt gillar vi!

Idag var tanken att jag skulle träffa Emilia. Vi möttes igår på Willys och bestämde att vi skulle göra någor idag, Emil skrev in hennes nummer på sin mobil eftersom jag inte hade min på mig och inte har några nummer kvar efter lagningar o skit. Det var såklart meningen att jag skulle ta hennes nummer av Emil så fort vi kom hem så jag kunde ringa henne typ nu, men ack det sket sig. Och än mer sket mina planer sig när väl mina sms kommer (har man tre så får man ju räkna med att det kommer cirka 10 sms i en kluns ungefär varannan dag, och det ska man vara glad över, för de hade varit värre att inte få några alls.), jag fick ett sms från mamma där det stod att hon fått influensan och att jag fick ta ahnd om hästarna idag. Inte mycket att göra, men jävligt olägligt på min "lediga" dag. Nu vet jag iaf inte hur det blir med min och Emilias lekning, det blir rätt sent när jag har varit hos hästarna, men såklart bättre än inget. Får helt enkelt höra med henne på Emil kommer med hennes nummer...

Nu ska jag se om jag hittar webkameran på min dator, wish me luck^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0