God morgon

God morgon, jag är redan uppe, vilket är ganska tappert gjort av mig eftersom jag har försovit mig varje dag denna veckan.. Kommer till och med komma i tid till jobbet, bra Ebba:)

Igår gjordes en hemsk upptäckt när Emil skulle massera min rygg, och inte vilken simpel upptäckt som helst utan.. JAG HAR TAPPAT EN DERMAL :'( Sjukt illa! Så det var bara att ha en liten sms konversation med Anders mitt i natten som sa att jag skulle komma in så fort som möjligt. Dock kan jag typ inte idag, för jag måste rida, så det får nog bli G-punken på fredag..


Min fina tattoo och mina fina Dermals. Nu är det bara ett svart hål där den nedre suttit:(




En skum grej är ett blåmärke jag har. När jag först märkte det var det bara litet, hade börjat försvinna och gjorde inte direkt ont. Nu har det här jävla blåmärket vuxit, blivit mer blått och gör ont:( Varför? Hur? Kan det ens vara möjligt att ett blåmärke växer åt fel håll? Precis som den där filmen där en gubbe föds som gubbe, och blir bara yngre, sjukt skumt ju..

Nu ska jag gå och borsta tänderna och greja. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0