Godkväll

Efter jobbet åkte jag hem fort som fan och red ut en snabbis, sen åkte jag Celine och Emil till Halmstad för att fixa min dermal, men vi sprang omkring i Halmstad och letade efter hans studio i 1,5h utan någon framgång, och sen fick vi helt enkelt ge upp.. Så nu sitter jag här med ett hål i ryggen. Vackert:)

Satt med datorn i knät och när jag tog bort den hade jag massa smält choklad i knät, så jag kollade unde datorn om det var den som hade läckt, det var det inte, men det hade kletat massa runt kontakterna.. ganska onice. Emil frågade om det var bajs.

Kollar på lyxfällan nu, sjukt jobbig människa alltså. Jävla besserwisser, hoppas han åker på det.

Nu slog det mig att jag ska kolla på fråga-Olle avsnittet som gick igår! Handlade om SunnyBeach! ÄÄLSKAAA SAAKNAA!! Såg bara halva igår för Emil skulle gå o nana, men nu jävlar ska det ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0