Lily

En blogg som jag brukar läsa och tycker om är Lily. Linda heter tjejen och hon verkar vara en väldigt jordnära tjej som skriver mycket om inredning, kläder och sina chihuahua tikar. Intressanta saker med andra ord. Hon har också väldigt mycket tävlingar, och denna gången var priset ett presentkort på junkyard.se, och då var ju även jag som brukar vara för lat för att vara med i tävlingar tvungen att ställa upp, hehe ;) Främst för att jag behöver lite utrustning till vecka 6 då jag ska åka snowboard. Skitfort åker jag! Därför skulle grejerna nedan vara bra, för att inte säga rent nödvändiga för min fortsatta existens skull.


Snygga goggles så jag kan åka skitfort utan att bli.. blind?


En nice hjälm så att jag kan åka skitfort och ramla skithårt utan att dö.

Eventuellt skulle jag även investera i en present till min kära pojkvän, bara för att han är söt liksom..

Hör kommer länken till tävlingen, men jag tycker inte att någon mer ska ställa upp, för då får jag ju automatiskt mindre chans att vinna. Inte för att mina 0(?) besökare skulle göra någon större skillnad kanske, men man är ju inte den som är den liksom, höhö;P  Lindas roliga tävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0