Ny mössa!

Hängde med Emilia idag, mycket trevligt:) Sjukt längesen vi hängde nu och det är jättetråkigt att det har blivit så, men man har ju aldrig tid och ork typ, efter jobbet och hästarna ska man äta och sedan sova och mycket mer finns det inte tid till tyvärr..

Idag hämtade jag ut ett paket från HM, Hade visst beställt sjukt mycket saker, men typ allt var allmänt fult och opassande.. Det enda jag gillade var min fina lurvmössa:) fast Emil tyckte att den var ful.. Och det kanske den är.. Så jag har egentligen inte ebstämt om den ska tillbaka än, Återstår att se. Får la bestämma mig imorgon så att det blir av att jag skickar tillbaka sakerna, har ju en viss förmåga att inte "orka" skicka tillbaka grejerna jag beställer hem.


Min nya mössa is the shit! I bakgrunden njuter Emil av sin milkshake..

Nu ska jag mysa med Emil och Tyson & Travis och se färdigt på oskyldigt dömd.

Byebye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0